My Learning Journey

The objective of this exercise is to facilitate students to express their most important learning experiences during their school years, life and – later on - career. Also, the objective is to help students to see important people around them who may have influenced their lives, and how their dreams and plans concerning future career may have changed over the years. In addition, learning journey enables to picture future plans and goals more concretely.

Learning journey can be a timeline, path, mind map or a report/letter. Encourage students to use text, pictures and colors to make their learning journeys vivid and descriptive.



Learning journey is a comprehensive exercise and can be applied in F2F counseling and classroom counseling. It can also be used (partly) as a homework assignment, because it takes some time to accomplish it. The age of the students determines how profound the learning journey will be.

Guidelines

Explain the purpose and objectives of drawing a learning journey to the students. Show them an example of a learning journey, e.g. your own learning journey, and tell what kind of things can be told or described at different stages of the journey.

Give students a certain time limit to draw their learning journeys, but allow them enough time to think all the aspects.

Form groups of 2 – 3 students and let them show and share their learning journeys with other members of the group. Afterwards you can ask some additional questions:
·        How did you feel about drawing your learning journey?
·        Does this help you to recognize better different stages of your life and some learning experiences?
·        What are some of the highlights of your learning journey?
​​​​​​
You can collect the learning journeys for your own information and return them back to students next time. Tell students to save their learning journeys. During school years, they can be reviewed and updated.

ការសិក្សា III
ដំណើរនៃការសិក្សារបស់ខ្ញុំ

គោលបំណងនៃលំហាត់នេះគឺ ជួយសម្រួលឲ្យសិស្សរៀបរាប់ពីបទពិសោធន៍នៃការសិក្សា ដ៏សំខាន់របស់គេក្នុងអំឡុងពេលនៃឆ្នាំសិក្សា ជីវិត និង _បន្ទាប់មកទៀត_ អាជីព ។ គោលបំណងនៃលំហាត់នេះ​ ក៏ជួយឲ្យសិស្សមើលឃើញមនុស្សសំខាន់ៗនៅជុំវិញខ្លួន ដែល មានឥទិ្ធពលលើជីវិត និងកី្តសុបិន​​ ហើយផែនការពាក់ព័ន្ធនឹងអាជីពអនាគតនឹងអាច​មានការផ្លាស់ប្តូរ ដោយវិធីណាពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ។ លើសពីនេះ ដំណើរនៃការសិក្សា ធ្វើឲ្យយើងអាច​មើល ឃើញពីផែនការ និងគោលដៅអនាគតយ៉ាងជាក់ច្បាស់។

ដំណើរនៃការសិក្សាអាចជាតារាងពេលវេលា ផ្លូវ ផែនទីគំនិត ឬរបាយការណ៍/សំបុត្រ។ ចូរលើកទឹកចិត្តឲ្យសិស្សប្រើអត្ថបទ រូបភាព និង ពណ៌ ដើម្បីធ្វើឲ្យដំណើរ​នៃការសិក្សា  របស់ពួក​គេរួសរវើក និងអាចរៀបរាប់បាន។

ដំណើរការនៃការសិក្សា​គឺជាលំហាត់ដ៏ទូលំទូលាយមួយ​ ហើយអាចប្រើប្រាស់បាន ក្នុងការ ប្រឹក្សាបែបទល់មុខ និងក្នុងថា្នក់រៀន។ វាក៏អាចប្រើបាន (មួយផ្នែក)​ ជាកិច្ចការ ផ្ទះ ពីព្រោះវា ត្រូវការពេលវេលាមួយចំនួន ដើម្បីបញ្ចប់កិច្ចការនោះ។​ អាយុរបស់សិស្សកំណត់ពីដំណើរ នៃការសិក្សាបានយ៉ាងជ្រាលជ្រៅ។

ការណែនាំ
ចូរពន្យល់់ពីគោលបំណង និងគោលដៅនៃការគូរដំណើរនៃការសិក្សាដល់សិស្ស។​ ចូរបង្ហាញនូវឧទាហរណ៍នៃដំណើរនៃការសិក្សា ពោលគឺដំណើរនៃការសិក្សារបស់ពួក គេផ្ទាល់ ហើយប្រាប់ពីអ្វីដែលអាចរៀបរាប់បាន ទៅតាមដំណាក់កាលផ្សេងៗគ្នានៃ ដំណើរនោះ។

ផ្តល់ពេលកំណត់ណាមួយ ដើម្បីឲ្យសិស្សបានគូរដំណើរនៃការសិក្សារបស់ពួកគេ និងផ្តល់ ពេលវេលាគ្រប់គ្រាន់សំរាប់សិស្សគិតឲ្យបានគ្រប់ជ្រុងជ្រោយ។

បង្កើតក្រុមដែលមានសិស្ស ២ ទៅ​ ៣នាក់ អនុញ្ញាតឲ្យពួក​គេចែក​រំលែក​នូវដំណើរនៃការ សិក្សារបស់ពួគគេជាមួយសមាជិកនៃក្រុមផ្សេងទៀត។ បន្ទាប់មកអ្នកអាចសួរសំណួរបនែ្ថមៈ
·        តើអ្នកមានអារម្មណ៍ដូចម្តេចចំពោះការគូរដំណើរនៃការសិក្សារបស់អ្នក?
·        តើការគូរនេះជួយឲ្យអ្នកស្គាល់ច្បាស់ជាងមុន អំពីដំណាក់កាលផ្សេងៗនៃជីវិត និងបទពិសោធន៍របស់អ្នកដែរទេ?
·        តើអ្វីជាកំណត់សំគាល់សំខាន់ៗរបស់ដំណើរនៃការសិក្សារបស់អ្នក?

អ្នកអាចប្រមូលដំណើរនៃកាសិក្សាសំរាប់ជាព័ត៌មាន ហើយប្រគល់ឲ្យសិស្សវិញនៅពេល ក្រោយ។ ប្រាប់សិស្សឲ្យរក្សាទុកនូវដំណើរនៃការសិក្សារបស់គេ។ ក្នុងអំឡុងពេលសិក្សា​  អ្នកអាចពិនិត្យឡើងវិញ​ និងធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពលើដំណើរនៃការសិក្សានេះបាន។ 


Draw your own learning journey. It can be a timeline, path, mind map or a report/letter. You can use text, pictures, and colors to make your learning journey vivid and descriptive.

Tell about
  • your school years and important learning experiences
  • yourself, your family and friends
  • favorite subjects and challenges at school
  • hobbies and interests
  • dream jobs at various stages of the journey
  • important people in your life who may have influenced your life and career choice
Describe also
  • important moments in your life
  • what kind of expectations you have for the future
  • your future plans and/or goals set for the future (education, career, other…)
  • your dreams
ការសិក្សា III
ដំណើរនៃការសិក្សារបស់ខ្ញុំ
ចូរគូរដំណើរនៃកាសិក្សារបស់អ្នក។ វាអាចជាតារាងពេលវេលា ផែនទីគំនិត​ ឬរបាយការណ៍ /​សំបុត្រ។​ អ្នកអាចប្រើអត្ថបទ រូបភាព និងពណ៌ ដើម្បីឲ្យដំណើរនៃការសិក្សារបស់អ្នក រួសរវើក និងអាចរៀបរាប់បាន។
ចូររៀបរាប់អំពីៈ
  • ឆ្នាំសិក្សារបស់អ្នក និងបទពិសោធន៍នៃការសិក្សាដ៍សំខាន់ៗ
  • ខ្លួនឯង គ្រួសារ និងមិត្តភក្តិ
  • មុខវិជ្ជាពេញចិត្ត និងបញ្ហាប្រឈមនៅសាលារៀន
  • ការកំសាន្ត និងចំណាប់អារម្មណ៍
  • ការងារក្នុងកី្តសុបិន្តទៅតាមដំណាក់កាលផ្សេងៗរបស់ដំណើរនៃការសិក្សា
  • មនុស្សសំខាន់នៅក្នុងជីវិតដែលអាចមានឥទិ្ធពលលើជីវិត និងជំរើសអាជីពរបស់អ្នក

ចូររៀបរាប់ផងដែរអំពីៈ

  • ឱកាសដ៏សំខាន់ក្នុងជីវិតរបស់អ្នក
  • តើក្តីរំពឹងនៃអនាគតរបស់អ្នកមានអ្វីខ្លះ?
  • ផែនការ និងឬគោលបំណងដែលបានរៀបចំសំរាប់អនាគត (ការអប់រំ អាជីព ផ្សេងៗ)
  • ក្តីសុបិន្តរបស់អ្នក

Practical Approach to Career Counseling / ST  
វិធីសាស្រ្តដែលមានប្រយោជន៍សំរាប់ការប្រឹក្សាអាជីព/ ST

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti